Tuesday 9 April 2019

Play with Peter Pan paper dolls and be a child forever

This is another paper doll advertisement that made me dream when I saw it when I was as a child. It was published by Editora Abril comics magazines that came from Brazil. For me it was very special and much wanted because they were paper dolls from Walt Disney characters! See how beautiful they were. I can imagine the afternoons when I was a child that I would have been playing with these Peter Pan paper dolls and company with 18 clothes to wear (no scissors needed) ...

_________________________________________________________________________________

Este é outro anúncio de paper dolls que me fez sonhar quando o vi quando eu era criança. Foi publicado nas revistas de banda desenhada da Editora Abril que vinham do Brasil. Para mim, foi muito especial e muito procurado porque eram bonecos de papel de Walt Disney! Veja como eles eram bonitos. Eu imagino as tardes quando eu era criança que eu ficaria brincando com esses bonecos de papel de Peter Pan e companhia com 18 roupas para usar (sem tesouras necessárias) ...

No comments:

Post a Comment