Tuesday 23 June 2020

An outfit for each ocasion

I found this images of this male paper doll that seems to me a 60's fashion catalogue of Confexim a textile company from Poland .. I think it is a nice idea showing the collection in a paper doll form. I can't ready the text, I think it is russian so I can't read the name of the artist if it is credited.

It's so rare found an item like this that I decided to share. I wonder to have it in my collection!




___________________________________________________________________________________
Encontrei as ilustrações desta paper doll que parece-me um catálogo de moda dos anos 60 da Confexim, uma empresa têxtil da Polônia. Acho uma boa idéia mostrar a coleção em formato de paper doll. Não consigo ler o texto, acho que é russo, então não consigo ler o nome do artista se ele estiver creditado.
É tão raro encontrar um item como esse que eu decidi compartilhar. Gostaria de tê-lo em minha coleção!

No comments:

Post a Comment